Onze werkwijze

De werkwijze

Wij werken volgens het no-nonsense principe. Interessante gesprekken, dure oplossingen daar gaat veel tijd en geld inzitten, duidelijke producten en diensten maken dit overbodig. Wij zijn er voor de klant en dragen zorg voor een uitstekend product en een uitstekende dienst en daarbij niet onbelangrijk, een prettige samenwerking met wederzijds vertrouwen.

De werkwijze zoals hierboven omschreven maakt het voor Synex mede mogelijk om digitaal etaleren betaalbaar en zorgeloos te kunnen aanbieden voor ieder bedrijf.

Wij begrijpen dat etalages hulpmiddelen zijn om uw aanbod aantrekkelijk te tonen. U als ondernemer moet zorgen dat de etalage er altijd aantrekkelijk uitziet zonder daar veel tijd aan te besteden. Met de oplossingen van Synex is dit eenvoudig te realiseren.

De klant staat centraal, dat is niet zo uniek wat wel uniek is, is dat wij met behulp van onze oplossingen, naast u als klant ook uw klanten centraal stellen. Doordat wij passende Digitale Displays kunnen realiseren voor uw bedrijf, tegen relatief lage kosten, en de presentaties op deze Digitale Displays eenvoudig zijn te realiseren wordt er veel werk uit handen genomen. Hierdoor kunt u zich richten op de verkoop van uw eigen producten/diensten.

In de praktijk

Contact – Afspraak – Offerte – Opdracht – Oplevering – Service

Contact
Een klant heeft interesse getoond door telefonisch of per mail contact te zoeken met Synex. Dit naar aanleiding van mond op mond reclame, via een mailing, de media, de website of anders.

Afspraak
Er wordt een afspraak ingepland waarbij de oplossingen van Synex in een presentatie en demonstratie worden getoond. Deze worden altijd toegespitst op de branche en producten/diensten van de klant.

Offerte
Indien de klant geïnteresseerd is in een oplossing van Synex zal in overleg worden bekeken waar de Digitale Display wordt geplaatst en hoe deze moet worden opgebouwd, afmeting, kleur en materiaal. Daarna wordt het aantal LCD schermen en het formaat hiervan bepaald. Hiermee is de Digitale Display opgebouwd. Verdere wensen van de klant worden besproken. Binnen 3 werkdagen zal Synex een offerte uitbrengen. Met de ondertekening van de offerte kan de klant de overeenkomst tot stand laten komen.

Opdracht
Nadat de getekende offerte bij Synex binnen is zal de realisatie worden opgestart. Gedurende de periode van realisatie, configuratie en plaatsing van de Digitale Display krijgt de klant toegang tot het DMD-platform om zo gedurende deze periode vertrouwd te raken met het gebruik en de functionaliteiten hiervan. Zodat bij oplevering optimaal gebruik kan worden gemaakt van de Digitale Display in combinatie met het DMD-platform.

Oplevering
Zodra de Digitale Display gerealiseerd is wordt er contact opgenomen met de klant om een afspraak te maken voor het plaatsen, installeren en configureren van de Digitale Display op locatie. Nadat de klant en de installateur gezamenlijk hebben bepaald dat alles werkt is de oplevering een feit. De looptijd van het contract gaat in en de facturatie wordt gestart.

Service
Nadat de Digitale Display in gebruik is genomen is de standaard Service van toepassing gedurende de contracttermijn.

Comments are closed.